Omdat het om mensen draait

Journalistiek en nieuws voor online vakmedium Klantcontact.nl

Vraag

In onze customer service branche zien wij ruimte voor de introductie van een vernieuwend vakmedium dat écht laat zien dat customer service om mensen draait: Klantcontact.nl. De redactie en het journalistieke werk… dat willen we outsourcen aan specialisten in contentcreatie en redactie. We bellen naar Fortelle. Zijn we aan het juiste adres?

Ons antwoord

Ja zeker! Laten we snel kennismaken en beoordelen hoe we de redactie kunnen inrichten en de nieuwsgaring kunnen organiseren. En we denken natuurlijk ook graag mee bij de ontwikkeling van de Klantcontact.nl website. Waar het kan gaan we liefst voor een verrassende invalshoek. Redactionele verrassingen zijn leuk, financiële verwachtingen moeten helder zijn. Laten we daarom vaste afspraken maken over budget en omvang van de editorial support.

Resultaat

  • Al binnen 1 jaar staat het nieuwe online vakmedium Klantcontact.nl als een huis en hebben we een duidelijke eigen positie veroverd.
  • In een betrokken samenspel met de uitgever groeit onze redactie dagelijks in het omzetten van relevante thema’s in boeiende verhalen met een ‘human touch’.
  • We experimenteren met AI om de contentcreatie en redactionele productie van artikelen te optimaliseren.
  • Beheer en planning van social media berichten verzorgen we als onderdeel van het uitbesteden van de redactie.

#redactieuitbesteden #contentcreatie #redactie #editorialsupport #klantcontact

Toe aan een portie contentinspiratie?