Nét een tikkie slimmer

Merkstrategie, identiteit en design voor Cirrus

Vraag

Hoe versterken wij onze relevantie voor mensen die een doe-baan met persoonlijk contact zoeken? Wij willen niet alleen op poleposition staan voor deze baanzoekers, maar ook voor werkgevers die op zoek zijn naar deze slimme doeners.

Ons antwoord

Positioneer Cirrus als wervingsbedrijf van echte doeners, maar dan net een tikkie slimmer dan de rest: Smart Staffing. In enkele inspirerende sessies met de opdrachtgever werkten we aan een onderscheidende merkidentiteit, formuleerden we de merkbelofte en merkwaarden. En op de doelgroep van slimme doeners kregen we vat met het identificeren van herkenbare persona’s. Daarna pakten we door met de visuele merkidentiteit. De uitkomst? Een volledige rebranding met een nieuw logo, huisstijl, kleuren, beeldtaal en typografie.

Resultaat

  • Een duidelijk gepositioneerd merk: Cirrus. Smart Staffing. Herkenbaar en onderscheidend.
  • Heldere merkwaarden en beloften die doorklinken in de presentatie van het merk.
  • De rebranding uitgewerkt in een totaal nieuwe huisstijl die appelleert aan innovatie en jeugdig elan.
  • Doorvertaling van de rebranding in design voor de nieuwe website.

#branding   #huisstijl   #website  #merkidentiteit  #persona’s  #logo

Toe aan een portie contentinspiratie?