Hallo huurders!

Newomij: communiceren met een warm woongevoel

Vraag

De customer journey voor huurders van onze woningen gaan we gericht optimaliseren. Voor de touchpoints in deze journey willen we meerdere communicatiemiddelen ontwikkelen en gaan inzetten. Dan merken onze nieuwe én bestaande huurders continu dat ze beter geïnformeerd worden. Ze gaan meer proactief aandacht ervaren.

Ons antwoord

Alles voor een warm woongevoel! Wij laten de hele journey profiteren van een aantal nieuwe middelen die op belangrijke touchpoints worden ingezet. Zo pakten we de contentcreatie en het design op van handige communicatiemiddelen die worden ingezet tijdens de kijkdagen voor nieuwe huurders bij nieuwbouw. Een slimme, modulair opgezette videoreeks maakt nieuwe huurders wegwijs in hun woning na de oplevering. En bij verduurzamingsprojecten in bestaande bouw ontwikkelen we duidelijke informatie voor de bewoners. Zij begrijpen waarom verduurzaming nodig is én staan ook echt achter de noodzakelijke aanpassingen aan hun woning.

Resultaat

  • Communicatiemiddelen die nieuwe en bestaande huurders informeren en bij de hand nemen, óf juist overtuigen op de momenten wanneer dat nodig is.
  • Modulaire video’s voor huurders van nieuwbouw en bestaande bouw: “Welkom in uw woning”.
  • Flexibiliteit, snelheid en korte lijnen: verbeteringen in de communicatie implementeert Newomij op basis van een optimalisatiestrategie voor de customer journeys ‘on the fly’ in lopende verhuurprojecten, renovaties en opleveringen van nieuwbouw.
  • Een warmer wederzijds contact met meer tevreden huurders.

#contentcreatie #design #video #newomij

Toe aan een portie contentinspiratie?