Evolutie van een huisstijl

Flexmedewerkers Start People shinen in corporate identity

Vraag

Creëer een herkenbare nieuwe visuele identiteit die aansluit bij waar we als uitzendorganisatie voor staan. Onthoud daarbij dat we niet uit zijn op revolutie, maar op een evolutie van onze huisstijl.

Ons antwoord

Een van de grootste uitzendorganisaties van Nederland heeft de mens centraal staan. Die insteek onderstrepen we van harte, dus gingen we aan de slag. We kozen ervoor om in de nieuwe beeldtaal de (flex)medewerkers op de voorgrond te plaatsen. Centraal dus. Met op de achtergrond hun werk. Samen met het huiseigen-oranje kleuren zij de nieuwe website, raamposters, nieuwsbrieven en het beeld op de socialmediakanalen.

Creëer een herkenbare visuele identiteit die aansluit bij waar Start People voor staat. Fortelle ging aan de slag met een nieuwe beeldtaal.

Resultaat

  • Een nieuw design met een duidelijkere focus op de kernwaarden
  • Huisstijl doorgevoerd op meerdere communicatiemiddelen
Vorige
Volgende

#huisstijl  #rebranding

Toe aan een portie contentinspiratie?